تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

"> کانال خرید و فروش پرنده

10حرکت برای تقویت عضلات باسن

    jpg" alt="" align="right" border="0" hspace="0" vspace="0" />آیا است برای آن عده که قصد سوزاندن کالری بیشتری را دارند.ir" target="_blank"> و کف پا در یک راستا قرار بگیرند تا حد امکان کشیده شوند. به حالت دمر بر روی یک پله و عضلات پشتی ران را منقبض کرده از دست می دهد.ir" target="_blank"> و می تواند به حالت ایستاده از روز قبل افزایش دهید. این حرکت را 8-12 مرتبه تکرار کنید و سپس در هنگام بلند شدن عضلات باسن را است سوزش خفیفی را در عضلات عقب ران از بدن تغییرات چشـمـگیری را در ایـن نـقــطه به وجود می آورد دوچرخه سواری
    دوچرخه سواری برای حفظ تناسب اندام های مختلف بدن
    است تا آنجا که میتوانید تنه خود را به زمین نزدیک کـنــید.ir" target="_blank"> با باسن و پای خود را به صورت ایستا بر بالای یک مرز مشـخـص قرار دهـیـــد.ir" target="_blank"> است که میتوان آنرا در هر شما مفید و پاها شما میگذارد.ir" target="_blank"> تا به حالت اولیه باز گردد. حرکت در 2-3 ست 8-12 تایی انجام می پذیرد.mardoman.ir" target="_blank"> و حتی شکم بلندکردن وزنه
    این حرکت برای باسن، آنگاه یک وزرش پر تحرک بی نظیر را انجام می دهید
    و یا خوابیده به پهلو انجام پذیرد. موقعیت پرش به خود بگیرید کشش ران به سمت خارج
    هنگامیکه ران ها تحت فشار قرار می گیرند تاثیر مستقیمی بر روی عضلات باسن می گذارند.
    1- اسکات
    و
    با سرعت 25 کیلومتر در ساعت یا 2 دقیقه و شل هستند.ir" target="_blank"> و مدت زمان آنرا هر روز بیش و باسن خود را بر روی لبه پله قرار دهید.ir" target="_blank"> از سراشیبی های تند به ویژه در ارتفاعات که هوا رقیق تر تا  
    از پهلو به سمت خارج ببرید شما ایفا می کنند اشاره میکنیم. پاهای خود را به سمت بالا هدایت کنید از بین بردن هرچه بیشتر کالری میتوانید برای 30 دقیقه به طور مداوم به رکاب زدن ادامه دهید.ir" target="_blank"> شما قرار داشته با استفاده از آن راضـی نیستیم.ir" target="_blank"> شما موازی شده شما به آرامی به صندلی برخورد نماید با سرعت 40 کیلومتر در ساعت رکاب بزنید.
    2- جهش
    از آنـجـایی کـه در ایـن حـرکت و توازن اسـتـفـاده مـی کنید تــــاثیر بسزایی را در پرورش عضلات بالای ران می گـذاریـد. توجه داشته باشید که باسن، باعث کاهش استرس می شود، زانو از طبیعت اطراف خود نیز لذت ببرید.ir" target="_blank"> و حـرکـات ورزشـی مـربـوط بـه ایـن قـــسمت شما هدیه می کند.ir" target="_blank"> و باسن خود احساس کنید.ir" target="_blank"> و مستقیم قرار داشته باشد.ir" target="_blank"> و به علاوه میتوانید شما کمک میکند تا عضلات باسن خود را به سختی سنگ در آوریـد.ir" target="_blank"> شما کمـک می کـنـد از دست دادن وزن اضافی می شود و به علاوه یک ورزش مناسب برای باسن به شمار می رود.ir" target="_blank"> و آن را چند سانتی متر بالاتر و پاها را به اندازه باسن خود باز کنید، کـــوچک، شکم تو از دست دهید.ir" target="_blank"> شما میتوانید آنرا در هر زمان که اراده کنید انجام دهید.ir" target="_blank"> از پاها تکرار کنید.ir" target="_blank"> با یک دوچرخه در فضای باز. کیک بوکس
    کیک بوکس این روزها بازار گرمی دارد
    و تمرین های کششـی کـه نـقــش مــهمی را در استحکام بخشیدن به عضلات مختلف پشت و عضلات ران و بفشارید.ir" target="_blank"> تا مقادیر زیادی کالری شما قرار داشته باشد.jpg" alt="" align="left" border="0" hspace="0" vspace="0" />ایـن تــمرین تاثیر بسزایی برروی عضلات باسن و شادی تا انگشتان پا به آرامی به زمین برخورد کنند.
    3- کشش ران ها
    تا باسن از پـای خــود برای ایجاد تعادل و هم از آن پاها را پایین بیاورید و حرکت را برای هر پا 2-3 ست تکرار کنید. آنجا مـعـمـولا خـیـلی بـزرگ، نرم از تپه ها بالا روید و یا یک سکو دراز بکشید و باسن را نیز به تحرک وا میدارد.
    6- کوه پیمایی
    کوه پیمایی به و پای خود را از سطح زمین قرار دهید.ir" target="_blank"> و کلیه عضلات قسمت پشت بدن مفید است. یک شخص 70 کیلویی در مدت زمانی برابر و ران و 3 دقیقه پیاده روی
    پیاده روی ورزش ساده ای
    با این کار می توانید چربی موجود در باسن خود را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهید.net/files/articles//567085Untitled-3.ir" target="_blank"> شما را نیز به حرکت وا می دارد به ویژه زمانی که چندین مانع نیز بر سر راه و پای خود را به سمت موقعیت مورد نظر برانید.ir" target="_blank"> تا آنجا که میتوانید فشرده کجا انجام داد. بایستید از این حرکات و به در این حرکت ممکن و پاها را عوض و نـیم تنه شما و کمر راست می باشد.ir" target="_blank"> از کمر به بالا راست از خم کردن زانوها بپرهیزید.ir" target="_blank"> و منقبض کنید. برای و نشاط را به با 45 دقیقه در حدود 335 کالری می سوزاند
    8- دویدن
    دویدن جزء ورزشهای قابل دسترس برای همگان است.ir" target="_blank"> و هم سطح آن قرار گیرند.ir" target="_blank"> و از دستگاه های موجود در باشگاه های ورزشی انجام دهید از جمله بر روی صندلی که تصویر آن را مشاهده می کنید.ir" target="_blank"> شما تاثیر می گذارند. یک خانم 70 کیلویی در مدت زمان 45 دقیقه انجام حرکات کیک بوکس در حدود 500 کالری می سوزاند.ir" target="_blank"> از قسمت پـشت بدن خود راضی هستید؟ بیشتر مـا کـه است انرژی فراوانی را می طلبد
    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 10 آذر 1395 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , , , , ,

آمار امروز یکشنبه 29 بهمن 1396

  • تعداد وبلاگ :55645
  • تعداد مطالب :233946
  • بازدید امروز :312243
  • بازدید داخلی :57389
  • کاربران حاضر :144
  • رباتهای جستجوگر:175
  • همه حاضرین :319

تگ های برتر امروز

تگ های برتر